|
Söndag 23
Vi gick upp tidigt då bilen skulle vara tillbaka kl 10 i Porto. Dagen
ägnades sedan åt sightseeing i Porto. Var ut till Duoros flodmynning och
havet. Vi passade på att åka den gamla spårvagnslinjen dit - från 1895.
Tillbaka i sta'n gick vi runt och tittade på folk, vilade och åt på
kvällen en 7-rätters utsökt middag med mycket goda viner på
Ca'lem-sponsrad restaurang på sydsidan Duoro i Vila Nova de Gaia
.
Måndag 24
Tidig start och flyg-tåg tillbaka hem.
/Olov och Lance
|