Portugal 2004 : Reserapport Portugal 19-24/3 - 5


Söndag 23

Vi gick upp tidigt då bilen skulle vara tillbaka kl 10 i Porto. Dagen ägnades sedan åt sightseeing i Porto. Var ut till Duoros flodmynning och havet. Vi passade på att åka den gamla spårvagnslinjen dit - från 1895.

Tillbaka i sta'n gick vi runt och tittade på folk, vilade och åt på kvällen en 7-rätters utsökt middag med mycket goda viner på Ca'lem-sponsrad restaurang på sydsidan Duoro i Vila Nova de Gaia .


Måndag 24

Tidig start och flyg-tåg tillbaka hem.

/Olov och Lance

Utskrift

Tillbaka | Startsida | 2003-04-11